Občutljiva tema, ampak vseeno obstaja platforma namenjena podpisovanju pogodb preko spleta, do nekaj dokumentov na mesec je celo brezplačna.

HelloSign: https://www.hellosign.com/

Druga možnost je možnost digitalnega podpisovanja dokumentov s pomočjo certifikata, to možnost ponuja tudi Adobe Reader: https://helpx.adobe.com/si/acrobat/using/signing-pdfs.html

Kakšen je proces podpisa pogodbe s pomočjo HelloSign?

Postopek podpisa pogodbe z uporabo HelloSign je podoben klasičnemu podpisovanju pogodbe. Najprej se seveda registrirane na spletni strani, potem uvozite pogodbo v formatu PDF. Podatki na pogodbi so lahko že izpolnjeni ali pa pustite prazna polja in jih bo podpisnik izpolnil ob podpisu.

Ko uvozite pogodbo je potrebno označiti polja, predvsem kdo je kateri podpisnik, običajno vi in vaša stranka. Določite lahko kdo mora katera polja izpolniti.

Ko imate pogodbo pripravljeno za podpisovanje lahko vpišete e-naslov prejemnika. Prejemnik bo prejel e-pošto z navodili za izpolnjevanje, v dnevniku pa se vodi evidenca kdaj je odprl pogodbo, kdaj je izpolnil podatke in IP naslov iz katerega je pogodbo tudi podpisal. Enako velja za vas, tudi vi na svoj e-naslov prejmete kopijo pogodbe, ki jo izpolnite in podpišite.

Na koncu oba podpisnika prejmeta čistopis podpisane pogodbe z evidenco sprememb.

Kategorije: Pogodbe

0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja