Poleg klasične komunikacije preko elektronske pošte lahko uporabite orodja za skupinske pogovore v katere povabite svoje zaposlene, ki so lahko organizirani tudi po oddelkih ali sektorjih. Lahko imate več skupin. Znotraj posameznih skupin si lahko med seboj delite datoteke, komunikacija pa je podobna kot bi pošiljal SMS sporočilo.

Primeri takšnih orodij:

Katero od teh orodij naj izberemo?

Vsa omenjena orodja so si zelo podobna, z izjemo Slacka, ki ima nekaj svojih posebnosti in je bolj priljubljen v IT podjetjih, kjer je dosti programerjev. Vsi omenjeni so brezplačni ali pa z nekaj omejitvami, ampak bodo povsem zadostovala za potrebe, ki jih večina podjetij potrebuje. Moj osebni najljubši je Telegram, zato, ga bom podrobneje predstavil.

Kako namestim Telegram? Kako zagotovim dostop zaposlenim?

Odprtite spletno stran https://telegram.org/ uporaba orodja je možna na različnih napravah:

  • preko brskalnika
  • preko mobilnega telefona
  • preko računalnika

Najprej si ustvarite uporabniški račun, vpisati boste morali svoje podatke in telefonsko številko s katero se preveri avtentičnost uporabnika. Ko boste registrirani lahko povabite svoje zaposlene, da si enako kot vi ustvarijo račun na telegram.org. Ko so vsi registrirani lahko pričnete s kreiranjem skupin.

Ustvarite skupino in jo poimenujte na primer z imenom vašega podjetja. Preko obrazca lahko v skupino dodate svoje zaposlene, običajno je tisti, ki je kreiral skupino administrator in lahko ureja pravice skupine in določa vloge drugim uporabnikom.

Priporočamo, da zasebnost skupine nastavite na Private, kar je ponavadi privzeta nastavitev, v kolikor bi želeli lahko nastavite tudi na javno (Public), ampak to pomeni, da se bo lahko pridružil kdorkoli je registriran na telegram.org in videl vsebino.

Kakšne možnosti ponuja Telegram?

V Telegramu lahko komunicirate kot skupina, se pogovarjate in izmenjujete mnenja. Navajamo seznam vseh možnosti

  • skupen pogovor
  • audio klepet/pogovor
  • deljenje datotek
  • deljenje fotografij
  • deljenje povezav, dokumentov, ipd.
  • iskanje po poslanih sporočilih in vsebini
  • komunkacija 1:1 z zaposlenimi
  • kreiranje več skupin npr po oddelkih ali sektorjih

Kategorije: Komunikacija

1 Komentar

Maja · 13. marca, 2020 ob 9:05 pop

Tudi WhatsApp je precej uporaben app, lahek za uporabo in namestitev, ter ogromno ljudi ga ze uporablja, v nasem podjetju je ta program stalna praksa in je zamenjal stari dobri Skype.

Dodaj odgovor za Maja Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja