Za pošiljanje preko elektronske pošte lahko uporabite WeTransfer: https://wetransfer.com/ 

Super možnost je tudi uporaba Google Drive: https://drive.google.com/ ali Dropbox: https://www.dropbox.com/ v teh primerih se ustvari na računu posebna mapa, ki jo lahko delite z uporabniki preko e-pošte.

Deljenje datotek preko WeTransfer

WeTransfer je precej poznan že med poslovnimi uporabniki in ga uporablja že veliko podjetij, pravzaprav rešuje več problemov. Dobra plat uporabe je tudi, da lahko pošiljamo večje datoteke tudi do 2GB, kar je preko navadne elektronske pošte ponavadi problem.

Uporaba je enostavna, vpišete svoj e-naslov, naslov prejemnika, sporočilo in izberete datoteke, ki jih žlite poslati. Datoteke so lahko velike do 2GB. Prejemnik bo nato na svoj e-naslov prejel povezavo za prenos datoteke.

Uporaba Google Drive

Google Drive je storitev, ki do dobimo v paketu Googlovih produktov. V osnovi mamo brezplačnega 15 GB diskovnega prostora, omogoča pa tudi enostavno organizacijo poslovanja, nastavimo lahko mape in seveda za posamezne mape določimo pravice dostopa.

Dostop lahko enostavno delimo z zaposlenimi preko povezave, ki jo lahko pošljemo preko e-pošte. Možna je tudi direktna sinhronizacija datotek iz osebnega računalnika.

V kolikor imate zakupljene poštne storitve (Google Apps oz. Google Mail) ste v paketu dobili tudi Google Drive za podjetja.


0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja